چت روم تهران، چت با دختران تهران، چتروم تهران

چت در چتروم تهران - به چت روم تهران خوش آمدید

چت روم تهران، چت با دختران تهران، چتروم تهران

چت در چتروم تهران - به چت روم تهران خوش آمدید

چت روم اصلی

چت روم اصلی محلی برای چت با دختران ایرانیست و میتوانید برای ورود به قسمت پیوندها مراجعه نموده و بر روی چتروم اصلی کلیک نمائید تا وارد سایت چت بشوید.

نظرات 3 + ارسال نظر
رویا دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:19 ب.ظ http://www.rooya .com

سلام . من یه دخترم امیدوارم بتونم باهاتون چت کنم

امین دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ب.ظ

باعرض سلام من یک جوان ۲۹ ساله هستم دنبال دیک دختر خوب قشنگ وباکمالات سن ۲۸ تا۳۵ ساله باشه که برای ادامه راه زندگی خودم می خواهم ۰۹۱۶۹۵۹۴۹۹۰

جلال شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد